Po odoslaní objednávky, ju vždy skontrolujeme a zistíme približný čas doručenia, podľa stavu skladu. Následne Vás mailom budeme kontaktovať do 24 hodín o čase doručenia a pre definitívne potvrdenie objednávky.

Objednávky sú zvyčajne doručené do 2 pracovných dní. Od doby, kedy nám odsúhlasíte objednávku. Bližšie informácie o čase dodania Vášho puzdra na okuliare nájdete tu: Ako nakupovať na WoodShop-e

Spôsob doručenia je možný vrámci Košíc a okolia za 1€. Neplatí v rámci rozvozu na Východnom Slovensku.
Doručenie na územie Slovenska za 4,5€ pri platbe na dobierku (zvyčajné rozmery zásielky do 5kg), pri úhrade vopred na účet je cena 3,99€ (platí pre bežné zásielky do 5kg) Nadrozmerné zásielky sú účtované podľa podmienok prepravnej spoločnosti. Zákazník je informovaný o cene dopravy pred záväzným objednaním tovaru.
Pozrite VOP.

Za objednávku je možné zaplatiť v hotovosti pri doručení vrámci Košíc alebo doručením na dobierku. Pohodlnejším spôsobom je aj možnosť platby na účet. V takom prípade sa objednávka začne vybavovať až po uhradení sumy na účet. Doplňujúce informácie sú vo VOP.

Všetky spôsoby úhrady je možné vybrať pred odoslaním objednávky.

Osobne — pri lokálnom doručení tovaru v rámci Košíc a okolia, prípadne Východného Slovenska
Bezhotovostne — objednávka bude spracovaná až po prijatí odpovede zákazníka na potvrdzujúci e-mail a následnej platby na bankový účet
Dobierka — objednaný tovar bude zaslaný poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti

Doručenie a dodacie podmienky

Lokálne doručenie — Objednávka bude doručená k dverám zákazníka/objednávatel’a. O stave a doručení bude
zákazník/objednávateľ informovaný mailom alebo telefonicky. O cene dopravy je objednávatel’ informovaný pred potvrdením objednávky. Tovar môže byť doručený osobne v rámci rozvozu tovaru zákazníkom aj mimo Košíc a okolia. Tento rozvoz je vykonávaný prevádzkovatel’om alebo prevádzkovatel’om poverenou osobou, pričom cena doručenia je pri doručení v Košiciach a okolí 1€, pri rozvoze mimo Košíc a okolia je cena 4,5€ (cena platí pre zásielky do 5kg). Prevádzkovatel’ rozhoduje v plnom rozsahu o tom, či bude tovar doručený v rámci rozvozu mimo Košíc a okolia alebo bude zaslaný prepravnou spoločnosťou (napr. Slovenská pošta a.s.). Prepravná spoločnosf je určená na základe výberu zákazníka pri objednávke. Rozvoz mimo Košíc a okolia si zákazník nemôže vyžiadať žiadnou právnou cestou. O možnosti doručenia v rámci rozvozu je zákazník informovaný pred expedovaním zásielky, len v prípade, ak je vykonávaný rozvoz, pričom si môže zvoliť, či si tovar želá doručiť v rámci rozvozu alebo prostredníctvom prepravnej spoločnosti (napr. Slovenská pošta a.s.). S ohl’adom na životné prostredie, tovar doručený v rámci rozvozu (v Košiciach, okolí Košíc a na Východnom Slovensku), ktorý uskutočňuje prevádzkovatel’ alebo prevádzkovatel’om poverená osoba, nie je tovar zabalený v baliacom materiály (kartóny, plastové tašky,…) z dôvodu minimalizovania odpadu.

Slovenská pošta a.s. —tovar bude doručený zvyčajne na druhý prípadne nasledujúci deň od expedovania objednávky. O cene dopravy je objednávatel’ informovaný pred potvrdením objednávky. V prípade rozmernejšej objednávky alebo tovaru (vzhl’adom k rozmerom, váhe), bude cena dopravy a balného dodatočne upravená. Takto zmenená cena je zaslaná predávajúcim v potvrdzovacom maili, kde je uvedený približný čas doručenia tovaru spolu s výzvou k odsúhlaseniu objednávky a jej záväznému objednaniu. Spôsob a podmienky prepravy určuje prepravca a predávajúci za ne nezodpovedá.